رامسر یکی از شهرهای زیبای استان مازندران در شمال ایران است. قبل از تغییر نام، این شهر به نام سخت‌سر شناخته می‌شد و آخرین شهر غربی استان مازندران است. رامسر از شرق به شیرود، از غرب به شهر چابکسر دهستان اوشیان گیلان، از جنوب به کوه‌های البرز و از شمال به دریای مازندران محدود است. آب و هوای رامسر در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان معتدل است. نزدیکی جنگل و دریا در این شهر زیبایی ویژه‌ای به آن داده است و این امر باعث جذب گردشگران در تمام فصل‌های سال می‌شود. فرودگاه رامسر، از جمله تسهیلات شهر است. مناطق ییلاقی رامسر مانند جواهرده (که تغییر یافته «جؤر ده» به معنای ده‌ی بالا) بسیار زیبا و خوش آب و هوا هستند. طبق سرشماری سال ۹۵، شهر رامسر بالغ بر ۳۵،۹۹۷ نفر جمعیت داشته است. این شهر سابقاً جزئی از شهرستان تنکابن بوده است که در سال ۱۳۶۴ طبق تقسیمات جدید کشوری، از این شهرستان جدا شده است. مردم رامسر به زبان گیلکی صحبت می‌کنند و از قومیت گیلک هستند.

شهر رامسر با بخشیدن فرصتی به گردشگران ایرانی برای فرار از زندگی پرهیاهو و شلوغی شهری، به دلیل نزدیکی به پایتخت، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری است. این شهر با داشتن طبیعت سرسبز و جاذبه‌های دیدنی فراوان، سفری آرامش‌بخش و لذت‌بخش را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه " املاک رادین" همراه باشید تا با جاهای دیدنی رامسر آشنا شوید و خودتان را برای یک سفر به این شهر زیبا آماده کنید.

زمان مناسب برای بازدید از رامسر، از اواسط اردیبهشت و اوایل پاییز است. رامسر در حاشیه دریای خزر واقع شده و به‌عنوان عروس شهرهای استان مازندران محسوب می‌شود. این شهر از سوادکوه، غربی‌ترین شهر استان مازندران، بهره می‌برد. رامسر از شمال با دریای خزر، از غرب با استان گیلان، از جنوب با استان قزوین و از شرق با تنکابن هم‌مرز است.

همانند اکثر شهرهای شمالی، رامسر در تابستان‌های گرم و مرطوب با هوای شرجی مواجه می‌شود. اما با انتخاب زمان مناسب، می‌توانید از سفری بدون این مشکلات برخوردار شوید.

رامسر کجاست

 

بهترین مراکز و مکان های دیدنی در رامسر را بدانید:

1- بلوار معلم 

۲- قلعه مارکوه از دیدنی های رامسر

۳- جنگل‌های رامسر جاذبه گردشگری رامسر

۴-جای دیدنی در رامسر: آبشار ایج

۵- مکان های دیدنی رامسر: چشمه‌های آب گرم رامسر

۶- کوه‌های دیلمان و لاهیجان

۷- آبشار ازارک

۸- روستای جواهرده

۹- دریاچه قو

۱۰- تله‌کابین رامسر

۱۱- پل معلق رامسر
12- کاخ رامسر

۱۳- سد میجران

۱۴- غار لوکا

۱۵- جنگل دالخانی

۱۶-روستای جنت رودبار

۱۷- مرکز خرید آرامش از دیدنیهای رامسر

۱۸- موزه مردم‌شناسی رامسر

۱۹- گرسماسر

 این 19 مورد از برترین مکانهای دیدنی در شهرِ توریستی رامسر می باشد که تیمِ املاک رادین؛ بازدید از این مراکز تفریحی - رفاهی و طبیعی را به شما مسافران و گردشگرانِ عزیز پیشنهاد می کند.

رامسر شهر توریستی شمال

 

اما برای سفر به رامسر باید از مسافت و مسیرهای رسیدن به این شهرِ توریستی مطلع باشید:

فاصله تهران تا رامسر با اتومبیل:

مسافت تهران تا شمال کشور و ساحل و جنگل‌هایش، برای ساکنان تهران یک مقصد بسیار محبوب است. زیرا فاصله آن با خودروی شخصی چند ساعت بیشتر نیست.

اما، دقیقاً چه مسافتی باید از تهران تا رامسر طی کنید؟ با راه‌اندازی جاده تهران-شمال، مسیر تهران تا رامسر نیز کوتاه‌تر شده است. حالا می‌توانید حدود ۴ ساعت و کمتر را برای طی مسیر ۲۳۰ کیلومتری تهران-رامسر با خودروی شخصی در نظر بگیرید. جاده جدید بسیار امن بوده و به دلیل استفاده از تکنولوژی بالا در ساخت آن، احتمال وقوع تصادفات و یا سوانحی مانند ریزش کوه یا فرسایش جاده در آن بسیار پایین است. تقریباً یک ساعت و نیم از این مسیر در جاده خط ساحلی دریای خزر قرار دارد.

مسیر قدیمی از جاده چالوس گذشته و حدود ۵ ساعت زمان طول می‌کشید. اگرچه اگر شما از طرفداران مسیر زیبا و بی‌نظیر جاده چالوس هستید، همچنان می‌توانید از این مسیر زیبا نیز استفاده کنید. در صورتی که از رامسر به سمت تهران حرکت می‌کنید، می‌توانید با اقامت در هتل آزادی تهران تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از سفر به تهران را برای خود تجربه کنید.

به طور کلی، حفظ زمان سفر و کاهش احتمال وقوع تصادفات مهم است. بهترین گزینه، استفاده از جاده تهران-شمال است که هم سرعت بیشتری دارد و هم احتمال وقوع حوادث در آن کمتر است. همچنین، پیشنهاد می‌دهیم که در صورت امکان، قبل از سفر اطلاعات ترافیک و وضعیت جاده‌ها را به دقت بررسی کنید. این اطلاعات در اینترنت و اپلیکیشن‌های موبایل موجود می‌باشند.

در نهایت، سفر به شمال کشور و ساحل دریای خزر تجربه‌ای فوق‌العاده و ناب‌اندیشی خواهد بود. این منطقه دارای طبیعتی بکر و زیبا است که برای گردش و تفریح بسیار مناسب است. همچنین، شهرها و روستاهای شمال کشور دارای تاریخ و فرهنگ بسیار قدیمی و جذابی هستند که برای بازدید کردن ارزشمندند.

رامسر در املاک رادین
فاصله تهران تا رامسر با هواپیما

اگر از مسافرت با قطار یا رانندگی به مدت چهار ساعت خسته‌کننده اید، خبر خوبی برایتان داریم، می‌توانید با استفاده از هواپیما به راحتی و با کمترین زمان ممکن به رامسر بروید. حدود یک ساعت زمان برای این پرواز مستقیم نیاز است و تنها ایرلاینی که در این مسیر فعالیت دارد، ایران ایر است. مسیر این پرواز مستقیم بوده و توقف ندارد.

*مسیر تهران به رامسر قطار ندارد*

 خوب حال که رامسر را شناخته اید؛ شما نیز برای زندگی در بهشتی همچون رامسر؛ وسوسه نشده اید؟!

رامسر که تکه ای از بهشتِ ایران است؛ آنچنان محبوب می باشد که از دیرباز مردمانِ زیادی را برایِ زندگیِ دایم به سوی خود کشانده است؛ در سالهای اخیر بازارِ اجاره ویلا در رامسر بیش از پیش افزایش یافته و خرید ویلا در رامسر بدلیل تقاضای بالا جهتِ زندگی در این بهشتِ شگفتی ها؛ بسیار افزایش یافته است.

قیمت ویلا و زمین در رامسر به دلیلِ برند بودنِ منطقه و میزان تقاضایِ بالا در آن؛ بسیار بالا بوده و خارج از قدرت و توانِ خریدِ عموم مردم می باشد از همین روی تیم املاک رادین به شما عزیزان پیشنهادِ خرید ویلا در شمال در مناطقی همچون نور - نوشهر - محمودآباد - آمل و چمستان را برای آندسته از عزیزانی که قدرتِ خرید ویلا در شمال با مبلغِ پایینتری را دارند؛ پیشنهاد می شود.

 رامسر کجاست

مشاهده و خرید ویلا در مناطقِ ارزان قیمتِ شمال؛ کافیست برروی هر کدام کلیک کنید:

خرید ویلا در نور

خرید ویلا در چمستان

خرید ویلا در نوشهر

خرید ویلا در آمل

خرید ویلا در محمودآباد

جهت بازدید حضوری از ویلاهایِ فوق و همچنین مشاوره و کسبِ اطلاعاتِ بیشتر می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس با ما در املاکِ رادین؛ ارتباط برقرار نمایید.